Aftellen - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Maaike Samuels - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Maaike Samuels - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

28 Juli 2013 | Nederland, Drunen

Nog precies één maand en dan is het zover; ik vlieg voor een half jaar naar Zuid-Afrika. Het land wat tot 1994 de apartheid heeft gekend en wat nog steeds in ontwikkeling is. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden! De zenuwen beginnen stiekem ook wel erg toe te nemen, maar ik ben al bijna klaar voor mijn reis. 5 augustus mag ik mijn visum ophalen en dan ben ik zo goed als klaar! Het enige wat dan nog moet gebeuren, is het inpakken van mijn koffer. Ik kan niet wachten tot het zover is, maar toch heb ik een beetje een dubbel gevoel. Ik heb er echt onwijs veel zin in, maar ik vind het toch ook wel erg spannend. Alleen met het vliegtuig terwijl ik pas één keer heb gevlogen. Vijf maanden weg van huis, van mijn vrienden, mijn familie. Maar als ik daar ben, gaat de tijd waarschijnlijk veel te snel!

  • 28 Juli 2013 - 13:50

    Chantal:

    Natuurlijk is het spannend en ik denk niet alleen voor jou maar ook voor jullie pap en mam.
    Maar ik weet zeker dat het allemaal goed zal komen en dat je gaat genieten van je stage!

  • 28 Juli 2013 - 14:46

    Maritha:

    Maaike ik ga je hier volgen...
    ik wens je veel succes met alles en probeer vooral te genieten.
    xxx

  • 28 Juli 2013 - 17:20

    Christel:

    Toen ik de eerste keer alleen op vakantie ging vond ik het ook erg spannend. Maar het viel erg mee.

  • 28 Augustus 2013 - 08:40

    Christel:

    Ik weet niet of je dit nog leest voordat je gaat vliegen.
    Veel plezier en geniet ervan. Voordat je weet is het voorbij.
    Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drunen

Maaike

Actief sinds 28 Juli 2013
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 6384

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Managementstage Aruba

28 Augustus 2013 - 05 Februari 2014

Stage Kaapstad Pepperclub Hotel & Spa

Landen bezocht: